fredag

idag vaknade jag klockan halv 10 och satte igång och plugga klockan 11.
vart klar klockan halv 1, och jag är riktigt nöjd med mej själv.
kvar att göra innan fredag;
- läsa en bok på 200 sidor & skriva en reflektion om den!
- engelskan.
- social omsorg.
- människan socialt och kulturellt.
tror inte att det va något mer, hoppas inte! ;P
efter allt pluggande så fick fredrik & jag för oss att vi skulle möblera om.
och så blev det. bättre blev det också! :)
idag har jag städat och sen har vi legat och slappat i sängen.
kollat på hem till midgård! så jävla bra.
nu ska jag gå och lägga mej i soffan hos fredrik.
imorgon kommer mamma hit och ska övningsköra med mej! :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0