fredag

skönt att man är ledig idag, så man får en längre helg! :)
gårdagen va helt okej, jag har fått 2 bilder från kvällen.
lina kommer hata mej om jag lägger ut den ena,
så jag lägger bara ut en! :) att jag aldrig tar mer bilder. tråkig jag är!
vaknade kvart över 8 idag och jag trodde jag hade försovit mej.
så jag hoppade upp och kollade på klockan och sprang in till badrummet.
men kom på att vi va lediga idag, och att vi skulle till vingåker. :)
jag vet inte hur många gånger jag har gjort så där, måste sluta med de!
ska snart väcka fredrik, så han får städa upp här i lägenheten och duscha.
innan vi åker till vingåker och är hundvakt! :) mamma & mormor ska komma upp med fika.
det blir mysigt, har inte träffat nån av dom på ett jäkligt bra tag.
och sen får jag mitt bankkort också! :) de är efter längtat som fan!
nu ska jag göra mej iordning och sen äta frukost.
ha en bra fredag,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0