lördag

idag är det lördag, det känns som om det är söndag. ;P
brudarna har åkt hem med en buss, och jag ska snart städa upp här.
sen klockan 4 ska jag börja tvätta och plugga i körboken! :)
för på torsdag ska köra! nu är jag inte nervös, men kommer bli!
fredrik kommer hem vid 9 eller någe ikväll.
hoppas att han inte är för bakis.
för då får han åka igen, orkar inte höra klagande och skit.
hoppas det är en glad fredrik! hoppas hoppas
han skrev ett sms förut, och berättade att han hade köpt en hemlig sak till mej!
undra vad de kan vara! jag är så nyfiken. hmmm =P
ska nog hoppa in i duschen och bli lite pigg.
hatar att vara så här trött! gahhhhhh!
nu orkar jag inte skriva mer,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0