onsdag

jag känner mej nöjd.
ringde förut till där jag ska sommarjobba,
så på måndag kväll ska jag inskolas.
det ska bli skoj. känner mej lite stressa bara,
har några uppgifter som ska bli klara! ;S
men imorgon ska jag göra klart historian & etik och skicka in.
sen får jag göra klart resten i veckan!
imorgon ska jag & fredrik kanske på hundkurs, det ska bli spännande!
hoppas det blir av bara.
svärmor kommer om en halv timme och hämtar mej.
så ska vi åka och handla lite och snacka tjejsnack!
jag älskar att prata med henne. jag älskar henne!
så Zaska ska vara här hemma hos fredrik.
fredrik vart super glad. :)
igår ringde han mej och innan något annat hann sägas så sa han " vi måste köpa Zaska!"
jag tycker annika ska köpa Zaska och så lånar vi henne! :)
nu ska jag plocka undan allt här hemma,
annars kommer Zaska käka upp allt! ;P
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0