söndag

klockan är 10 över 10. och jag är skit trött!
ska snart gå och lägga mej. delar säng med syrran, det är mysigt!
på tisdag åker hon tillbaka till åre, hoppas jag åker dit någe i sommar! :)
imorgon blir det skolan, sen tandläkarn i vingåker klockan 1 och sen hem och plugga.
har ganska mycket och göra. måste bli klar med samhällskunskapen tills onsdag.
så den ska jag försöka bli klar med imorgon. :)
idag har jag shoppat, blev lagom med kläder.
efter de åkte jag & syrran och hämtade saker hon ska ha med sig upp till åre.
sen blev det att övningsköra med pappa! det gick riktigt bra. jag är nöjd!
och så har jag pluggat teori idag också, nu blir malin glad när jag kommer på tisdag och har gjort min läxa! ;P
nu ska jag hoppa ner i pyjamasen och sen sova.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0