torsdag

fan vad jag hinner göra mycket om dagarna!
idag har jag gått i skolan och efter skolan så gick jag & emelie och solade.
inte lite brun man börjar bli nu då! ;P
nu ligger jag och kollade på mtv. har pluggat klart för idag!
har gjort psykologin och folkhälsokunskap, 2 inlämnings uppgifter! :)
så jag känner mej nöjd som tusan!
jag är jätte sugen på lax idag,
men fredrik går inte med på att äta det idag.
så jag får väl äta det på lördag när han inte är hemma. ;P
imorgon åker fredrik på kryssning, så brudarna ska komma hit och sova.
det ska bli mysigt! :)
det ska inte bli lika mysigt och tvätta på lördag. fredrik & jag hade bokat fel.
och det finns ingen ledig tvätt tid förns om 1 vecka. och vi måste verkligen tvätta nu!
det va 2 veckor sen vi tvättade, så nu är det dags. :) så jag får göra det själv på lördag.
men det ska nog gå bra, jag har ju gjort det förut! :)
nu ska jag nog plugga lite i körskole boken!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0