lördag, 10:44

nu ligger jag i sängen och har ont i bakhuvet! ;(
igår var jag, lina, matilda & alex på krogen.
det va en rolig kväll! lina va riktigt sugen på en mössa, haha!
när jag gick hem va jag sjukt trött. så det blev sängen direkt. :)
jag har en blåsa på tuggan och sår i gommen, det gör fett ont!
snart är det dags att tvätta. det är så sjukt tråkigt väder ute.
så det spelar ingen roll vad man gör. jag ska även plugga sen!
matte, jippi! ska nog dammsuga av hela lägenheten också.
ikväll blir det potatisgratäng med fläskfilé och sen godis på de.
det här kommer bli en riktigt bra dag. :) fast jag måste göra tråkiga saker.
fast jag lägger upp ett leénde på läpparna så går det bra :)
jag har ont i rumpan som fan för spinngingen igår! haha.
nu ska jag städa upp lite här hemma och diska.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0