måndag, 17:50

kom nyss hem, skjussade fredrik till skolan.
dom har öppet hus ikväll. han skulle sitta och svettsa! ;)
nu ska jag äta kycklingsallad och sen sätta igång med svenskan.
jag är ju på god väg, med många goda ideèr.
imorgon blir det ingen skola, jag ska anhöringsträff igen.
det börjar kl 9 och slutar kl halv 5. ska till mamma & äta efter!
det ska bli så kul och träffa alla igen, och se vad dom har gjort.
jag själv har väl inte gjort så mycket, har inte enns vågat gå på möten! ;/
jag är för feg, usch på mej! men jag ska prata med dom så får dom peppa mej lite.
för jag måste, det vet jag! för att jag ska kunna bli en hel människa igen.
neeeeeee, nu ska jag börja plugga!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0