måndag, 19:06

nu sitter jag här ensam hemma, pappa gick nyss till tåget.
men fredrik kommer snart hem. :) så länger blir jag inte själv.
pappa bjöd oss på thai, riktigt gott va det! tack. :)
han lånad våran bil idag så vi fick full tank för tack för lånet. :)
våra pappor skämmer verkligen bort oss med att tanka bilen! ;)
pappa och jag har suttit här och pratat om allt mellan himmel och jord i 2 o en halv timme.
och vi kände båda två att vi inte hade pratat klart när han va tvungen att gå till tåget.
så vi ska ses mer sa vi! för vi ses så sällan, så det får bli ändring på.
fredrik stack på teorilektion kl 5, kommer hem när som helst.
jag ska nog sätta mej och göra några matte tal sen blir det tv (ullared).
sen blir det social omsorg och läsa, sen paradise hotel. :)
nu ska jag börja med matten,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0