multi = min drog!

jag är beroende av multivitamin dryck igen!
dricker och dricker och dricker.
antingen är det de eller willys päron dryck.
finns fan ingetting godare än dom! men det går i peroder. ;p
nu har jag krypit ner i sängen och väntar på att min wow nörd ska komma.
han ska sluta spela kl 21:24, det är viktigt med tiden! 
annars kan jag sitta här i 100 år och vänta på att han ska sluta.
efter förra inlägget har jag hunnit gjort halva svenskan och gjorde 10 sidor matte.
jag är ganska nöjd, men ligger fortfarande inte bra till i matten! ;(
så imorgon efter jag kommer hem från vingåker så blir det till att plugga!
men svenskan får bli på torsdag, för på onsdag är det öppet hus på skolan.
så då ska vi vara där från halv 7 till 9. det blir ganska så sent att plugga då! ;p
nu ska kotte sluta spela, annars får han spö!
puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0