tisdag 20:02

nu blev jag klar med svenska uppgiften, jag är nöjd!
så imorgon så kan jag bara ta det lungt och umgås med fredrik.
men på torsdag blir det plugg igen, social omsorg.
fredrik börjar bli förkyld, jag vill inte bli smittad.
och han har även börjat fått ont i örat och om det blir värre måste vi till akuten.
det är ju extra farligt för honom efter olyckan, men jag hoppas inte det blir värre!
idag rasade allt, allt som varade i 10 veckor. jag är stolt, men också besviken.
nu måste vi börja om igen. det känns tungt! det här behövde inte jag just nu.
men nu har jag tagit nya tag och den här gången ska jag vara starkare och modigare!
snart ska jag lägga mej i sängen och kolla på en ny film fredrik har fixat! ;)
imorgon firar jag & fredrik 4 år, jippi! tänk vad tiden går.
nu ska jag krypa ner i sängen,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0