06:05

nu ligger jag i sängen, har nyss ätit frukost.
fredriks klocka ringde nyss, undra hur lång tid det kommer ta för honom och komma upp?
han har redan somnat om, hmm! han är hopplös. ;S
idag är min sista praktik dag, lena kommer även idag och hälsar på.
dom här 4 veckorna har gått fort. men dom har varit bra också!
jag vill ha sovmorgon känner jag, men det kommer jag inte få förns söndag.
stackars mej! men sen är det lov, så det är ju bra! :)
jag ska åka till mamma idag och sova där, innan vi ger oss iväg imorgon.
jag ska gå och lägga mej tidigt har jag bestämmt, men vi får se vad det blir med den saken.
nu ska jag pussa på fredrik innan jag gör mej iordning.
puss!

hörs på fredag!
ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0