09:15

godmorgon!
lasse ringde och väckte mej kvart i 9.
igår va jag hos en läkare, tänker inte säga vad han sa.
men det slutade med att jag åkte hem gråtande till mamma!
så idag ringde läkaren hem till lasse, så jag fick en tid hos rönken kl halv 11 idag.
jag är så jävla nervös! mamma kommer hit vid halv 10 och ska följa med.
fingrarna skakar när jag skriver, måste slappna av!
jag måste bara tilllägga att jag hatar läkaren som jag va hos förra veckan!
jag ska fan stämma honom om det är så som dom tror. jag hatar honom!
nu ska jag dricka lite youhurt och ta medicin och kolla på segemyhr tills mamma kommer.
puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch! vad har hänt?

2009-10-09 @ 13:13:02
URL: http://moajosefina.devote.se
Postat av: Emelie

Det kommer bli bra!! <3

2009-10-09 @ 13:33:17
Postat av: Partyemelie =)

Vad äre som har hänt?=/

2009-10-09 @ 22:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0