10:34

godmorgon!
ligger i sängen och lyssnar på musik. :)
har fortfarande ont i magen,
men nu har jag börjat fått ont i halsen också. :(
ska snart dricka en kopp te, och hoppas det blir bättre!
våran micro har gått sönder. buhu! ;(
antingen får vi lämna in den på lagning eller köpa en ny.
jag ska prata med fredrik när han kommer hem, hur vi ska göra.
jätte konstigt, igår funkade den. men inte idag, hmm! ;S
dom ringde imorse och frågade om jag kan jobba ihelgen,
men jag tackade nej. har lovat fredrik att inte jobba extra på ett tag!
och min kropp behöver nog vila upp sig för praktiken på tisdag!
ska snart hoppa in i duschen och göra mej lite fräsch!
emelie kommer hit sen, måste lukta lite gott! ;)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0