13:24

nu står jag och lagar mat, pastacarbonara. gott!
håller även på och packar, imorgon åker jag till vingåker.
sen på onsdag åker jag bort, kommer hem på fredag.
kommer inte ha någon tillgång till dator, så mina fiskar kommer dö!
men vad gör de, ska bli skönt och komma bort!
jag behöver det här, och miljö ombytet.
sen på lördag är det dags för högskoleprovet, spännande!
jag hoppas att jag får någon tid över på lovet till att träffa mina vänner & fredrik.
mina vänner har jag inte träffat på 1 vecka,
och fredrik har jag bara sett när vi lägger oss eller när han går upp.
det är lite tråkigt, men jag hoppas jag får tid med det till lovet.
ska till sjukhuset nästa tisdag och ta prover, hoppas dom visar något bra! :)
nu ska jag packa lite, sen börjar jag kl halv 3!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0