13:31

Nu börjar jag bli trött på att må så här!
igår mådde jag ganska skapligt, kunde äta lite pasta.
jag tänkte " nu börjar medicinen hjälpa!" och vart glad!
men igår kväll så när maten va klar och det va dags för film.
så mådde jag inge bra, mådde illa så in åt helvete!
kunde inte röra mej, för då spydde jag! tog en tugga av maten. ;(
hade så ont i magen, i huvet och i nacken! kunde inte röra mej.
låg och skakade och grät för att hela kroppen gjorde så ont!
vart lite bättre innan jag somnade.
och nu imorse så kände jag mej ganska bra igen!
men nej, kunde dricka 1 dl youhurt och höll på att spy!
har ont i magen och känns som jag ska svimma när som helst!
känner mej helt borta i huvet. usch, jag vill inte må så här!
jag vet inte vad jag ska göra. får fan panik!
medicinen hjälper inte, och alvedon tar inte bort huvevärken!
ska nog ta och ringa mamma snart, och fråga vad jag ska ta mej till.
jag vill gå på praktiken på tisdag, men inte om jag mår så här!
uschhhhhhhhhh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0