17:23

Hejsan!
vaknade kl 11 idag, låg i sängen och kollade på family guy med fredrik.
åt frukost idag! woho, har inte gjort det sen i måndags. åt en macka och youhurt. :)
just nu känns det bättre i magen, men har fortfarande spykänslan kvar.
men jag ska vila riktigt mycket nu tills tisdag, så jag kan börja gå på praktiken!
har nyss dammsugit hela lägenheten och bäddat rent i sängen,
och jag känner mej direkt yr och spyfärdig.
jag får nog ta det lugnt med sånt ett tag till. just nu känner jag med dum för att jag gjorde det!
eftersom jag kände mej mycket bättre innan! :(
nu har fredrik diskat klart, då ska vi ta bilen till willys en sväng och handla.
sen ikväll blir det film och monopol om vi orkar! ;)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0