18:28

goddag!
idag ringde min kl 7, jag skulle på provtagning kl 8.
fick ta 4 stick i fingret och dricka en as äcklig sak.
höll fan på att spö, och sen vatten på det. magen va helt full!
sen kl 10 var jag klar. då åkte jag hem en stund men sen kom mamma!
jag hjälpte henne med att hitta kläder sen gick vi och åt.
sen åkte vi upp till willys, jag hjälpte henne och storhandla.
men jag fick med mej 3 påsar hem, fast jag skulle "bara" ha tacokrydda.
när jag kom hem så storstädade jag & fredrik, så nu är det rent och fint här! :)
vi spelade nyss monopol, jag vann! men när vi började spela så ringde annika.
hon berättade att zaska ska avlivas, så vi båda vart ledsna och deppiga.
jag vart mest det, för att hon inte kan få chansen och få en bra familj.
fredrik vart mest det för att vi kan inte ta henne, han vill ju så gärna ha henne! ;(
annika försökte muntra upp honom med att vi kan skaffa en annan.
men vi får se, vi ska prata om det imorgon när vi ska till henne.
sen är jag mest ledsen för att fredrik vill så gärna ha henne. tycker så synd om honom!
men jag ska försöka muntra upp honom lite, vi får väl se hur det går.
nu ska jag & fredrik laga mat, sen kolla film!
puss!


efter provtagningen! snyggt,


mysssssssss!


våran lilla älskling, </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0