21:48

fyfan, vad jag hatar vårat internet just nu!
idag va fredrik & jag i norrköping, vi shoppade lite.
och då menar jag lite. jag köpte 1 par byxor & en nykel knippa.
hittade ingetting som jag föll för, men då sparar man pengar!
på tal om pengar, så fick jag min lön idag. satt fint för bara några dagar.
minns knappt att jag jobbade så många dagar. så jag vart glad!
när vi kom hem lagade vi kycklinggryta med ris ihop.
det vart super gott, det är kul och testa sig fram och extrementera.
jag har aldrig misslyckas någon gång, det är väl därför jag fortsätter.
fast vi vart lite oense ett tag om av som skulle i och inte. ;p
sen städade vi upp alla nytvättade kläder som har legat i 2 veckor,
och väntat på att få hamna i lådor och i garderober.
sen tände vi lite ljus och spelade monopol. jag fick spö!
jag hatart, han har sån jävla tur. ;S
men nu har jag krypt ner i sängen och väntar på att fredrik hittar en bra film.
sen blir det till att sova snart, ska upp 7 imorgon. ska till sjukhuset kl 8.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0