fredag 15:24

Goddag!
nu är jag i sälen. trodde fan aldrig att jag skulle komma fram igår!
vi åkte hemifrån halv 1 och hämtade upp charlie kl 1. sen åkte vi till marmorbyn.
vi kom inte iväg därifrån förns kl 2. sen stannade vi i karlskoga och åt.
när kl va 6 så orkade jag inte köra mer, ögonen ville bara sova!
så charlie fick köra resten. skönt och ha någon att byta med.
men vi körde på krokiga vägar och upp och ner gick det.
så jag kunde inte somna för jag blev så åksjuk. fyfan!
när vi åker hem kör jag hela vägen, då blir jag inte de. ;P
men vi kom fram halv 8, då vart det mat. Sen somnade jag halv 10.
jag va så jävla trött! fredrik tog ett jätte söt kort på mej när jag sover.
ni ska få se när jag kommer hem! :) jag har även kort sen i onsdags, från krogen!
det ska jag fixa på söndag när jag kommer hem. jag längtar inte hem!
just nu sitter jag i en fåtölj framför brasan och kollar på tv.
killarna arbetar, dom är så duktiga så! och charlie är så snäll och lånar ut sin dator till mej.
kerstin åkte till sälen för att handla mat, det blir oxfilé till kvällsmat. gud så gott!
jag har gjort klart apu uppgiften, skönt! sen ska jag läsa lite, men jag tog en pause nu.
det är jävligt kallt ute men jag tror nog att det blir en liten promenad till sjön.
nu ska jag kolla på tv och surfa runt här!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0