måndag

Hejsan!
nu va det länge sen jag skrev.
va borta tisdag till fredag, men nu är jag hemma!
skönt som tusan, och min första sov morgon sen 1 vecka tillbaka.
idag har fredrik och jag vart och handlat käk och kollat på film.
och vi ska snart sätta på en film till innan det blir godnatt!
jag har fullt schema den här veckan, men det är skönt det med!
men jag ska inte stressa runt och det är de bästa. :)
nu ska jag berätta vad jag ska göra den här veckan,

måndag: norrköping hela dagen med fredrik, shoppa & hälsa på pappa!
tisdag: sjukhuset kl 8, ska ta prover. sen träffa mamma och ha en mor & dotter dag!
onsdag: åka till vingåker och åka cross, sen middag på kvällen hos annika!
torsdag - söndag: sälen!

gud vad skönt det ska bli att komma iväg till sälen!
inte bara ligga hemma och dega, utan verkligen göra någon nytta.
vet ej om det finns någon snö, men det är inte de jag siktar efter.
utan att få komma iväg, få miljö ombyte! komma ut i skogen och bara vara.
vi ska bygga på huset, men jag ska även ta med mej datorn och plugga.
ska ta med mej en bra bok och bra kläder, för det ska bli till att ge sig ut i naturen.
finns inge bättre än avsluta dagarna där uppe med bastu, spela kort och god mat!
fredriks pappa och kerstin är bäst på att laga mat! :)

men nu ska jag ta och krypa ner i sängen och kolla på film,
men nu vet ni ju att jag lever igalla fall.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0