söndag

godmorgon!
igår efter praktiken så åkte jag & fredrik till baggetorp och byte däck!
sen åkte vi och handla pizza. guuud, så gott det va! :)
haha, jag la mitt huvud i fredriks knä igår. och han började greja i mitt hår.
guud, så skönt det va! och helt plötsligt somnade jag, fast jag inte kände mej trött innan.
så kl kvar över 8 somnade jag på en lördag, sen väkte fredrik mej kl 9.
och då försökte jag vara vaken. men det tog några sekunder så somnade jag om!
jag va sjukt trött tydligen, fast det inte kändes så först. ;p
sen vaknade jag kl 12 av att jag satt upp i sängen och kollade på fredrik,
när han satt framför datorn och spelade. jag vaknar ganska ofta så. ;P
nu igalla fall, så har fredrik åkt till baggetorp och jobba.
och jag ligger i sängen och kollar på segemyhr. ska snart käka frukost!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0