tisdag

Halloj!
magen är inte bättre.
men jag kan äta kvällsmat, men det går inte äta någe på dan!
imorgon har jag praktik 7 till halv 4. jag hoppas jag mår bättre imorgon bitti.
så jag kan gå på praktiken någon gång. ska äta medicinen annorlunda nu.
jag hoppas det funkar, för jag orkar inte prata med sjuksköterska efter sjuksköterska!
på torsdag ska jag till en läkare igen, hoppas han kan hjälpa mej.
för doktorn jag träffade förra tisdan va så jävla dålig, usch!
idag har jag varit hos mamma och slappat, bättre att ligga där än här hemma!
lasse va iväg och opererades idag, så det va bara hon & jag.
vi låg i sängen och kollade på film efter film. sen bakade vi äppelkaka!
åkte hem därifrån kl 7, kom hem och åt lassange! mums.
nu sitter jag och kollar på andra avenyn. sen sova!
är så jävla sjukt trött, har lust att gå och lägga mej nu.
puss!


fråga mej inte vad hon gör! hon får för såg så konstiga ideér.
min mamma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0