09:23

godmorgon!
somnade inte förns kl 12 inatt, låg och vred och vände på mig.
hade så sjukt ont i magen och hade spy känslan i halsen. 
men efter fredrik strök mej på ryggen några gånger så somnade jag.
vaknade kl 6 och ringde praktiken och sjukanmälde mig.
ringde vårdcentralen för en akut tid, dom skulle ringa upp.
så jag ligger och väntar spänt på att dom ska ringa tillbaka.
jag vet inte hur jag ska göra, för när jag ligger ner.
så har jag ont i magen och mår illa som fan.
men när jag står upp så har jag ont i magen,
men det känns som om jag ska svimma.
jag vet inte vilket som är bäst! ;S
jag kan inte dricka eller äta något, för jag mår så illa.
nu ska jag sätta mej i duschen, och vänta på att dom ska ringa.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0