15 september.

nu sitter jag med hårfärg i huvet.
färgar utväxten, hoppas det blir bra!
igår hämtade jag & fredrik bilen.
vi städade den invändigt.
men ska väl spola av den någon dag.
det va full tank i bilen, tack svärfar!
finns nog ingen bättre svärfar. ;p
idag har jag betalat skulden till körskolan,
så då slipper jag åka dit något mer.
känns jävligt skönt att man är klar med det!
idag kom pappa och hjälpte mej betala lite räkningar.
och sen bjöd jag & fredrik på tacopaj och kladdkaka. riktigt gott!
det är trevligt när pappa kommer förbi och äter ibland.
vi båda har fullt upp i våra liv, så vi hinner inte ses så ofta.
nu ska jag diska och sådär. sen blir det idol med fredrik.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0