16:37

nu är jag hemma från stubbrecet.
det va riktigt kul och kolla på!
fredrik va så duktig. :)
fast det började spö regna, det va inte kul!
och det slutade aldrig. så jag & annika bestämmde oss för att åka hem.
men när vi började köra, så fasnade vi i lera och skit.
så vi fick bli boxerad av en fyrhjuling. så det va en upplevelse!
när jag kom hem hade jag lera i håret och på kläderna.
så det va skönt med en varm dusch, när man va skitit och blöt.
fredrik är antingen kvar eller så är han i baggetorp.
när han kommer hem ska vi käka pizza och krypa ner i sängen.
jag är helt slut efter att hoppa i diken och gått i lera.
och fredrik är nog trött i kroppen efter racet. ;p
fast han måste diska lite, så vi kan äta.
imorgon fick jag bre mackan med en sked.
då är det dags och diska, eller hur?! ;p
fredrik tycker det är bra som det är. men det säger han bara!
nu ska jag ta på mej mjukis byxor och ringa fredrik.
jag är hungrig!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0