18:46

just nu ligger jag i sängen med datorn på magen.
kom hem för en timme sen från baggetorp.
där det blev god mat och mycket skratt! :)
idag va jag och hälsade på mamma.
det va skönt och se henne efter 2 veckor.
nästa söndag ska fredrik också med.
det va både hemskt och underbart och åka dit.
men hon mådde bra, så det är skönt och se!
imorgon efter skolan ska jag & lina plugga matte,
eftersom vi har matte prov på torsdag. ;S
sen ska fredrik och jag ta och lämna mammas bil i vingåker.
och sen åka till baggetorp och tvätta våran bil.
den blev klar idag, men vi orkade inte fixa det idag.
så imorgon ska vi städa den och hämta den. skönt och få en egen bil! :)
skönt att kunna växla som vanligt, utan fredriks hjälp. ;P
nu ska fredrik diska & jag ska städa.
sen ska vi lägga oss och kolla tv & film.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0