20:55

nu har jag kommit hem, har varit på sjukhuset och i vingåker.
åkte till sjukhuset kl halv 1 och träffade en läkare kl 1.
jag har magkatarr, inge kul! så jag fick medicin som jag ska äta i 14 dagar.
jag hoppas det hjälper annars skulle jag åter komma.
kommer även få en kallelse till labbet, där dom ska ta lite prover inom 1 månad.
han sa att jag måste ta det lugnt, det är stress och de som har orsakat det.
så imorgon ska jag vara hemma och ta hand om mej själv.
jag kan inte äta allt jag vill heller, så måste tänka på vad jag äter nu också.
men just nu kan jag knappt äta något, magen säger ifrån direkt.
men nu ska jag lägga mej i sängen och kolla på film med fredrik.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0