21:19

godkväll!
idag jobbade jag halv 9 till 12.
sen åkte jag till mamma, där jag även va på ett möte.
hade klumpen i halsen hela tiden, usch! nu börjar det jobbiga.
vid halv 4 åkte jag till baggetorp, umgicks med fredriks farmor!
sen vid 6 hade fredriks svettsat klart, då åkte vi och storhandlade på willys!
skönt att det är över! för nu måste jag tänka på mamma & praktiken.
imorgon börjar jag kl 10 och slutar kl 10. så det blir bilen till praktiken.
tänker inte gå hem i mörkret! sen kan det vara skönt att komma hem fort i sängen!
eftersom man börjar kl 7 nästa morgon, så måste jag hinna sova så mycket som möjligt.
men nu ska jag göra iordning mat låda, sen ska jag lägga mej och kramas med fredrik.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0