21:59

nu blir det en snabbt inlägg.
slutade skolan 1, gick hem och städade.
och sen började jobba kl 4 till 9.
nu håller jag på och bakar muffins,
som vi ska ha med oss till mormor på onsdag.
fredrik & jag ska dit på onsdag och äta mat. :)
imorgon hade jag tänkt och vara hemma och ha det skönt,
efter skolan. men det kan jag glömma.
chefen ringde mej på jobbet, och frågade om jag kunde jobba mer.
och visst sa jag, eftersom jag har många saker jag vill köpa. ;p
så imorgon blir det skola halv 9 till tjugo över 3.
sen hem hämta matlådan och sen jobba 4 till 9.
har inte varit hemma och tagit det lugnt sen i tisdags.
så min kropp roppar efter lugn och ro hemma!
på torsdag kväll kanske jag får det, eller måndag.
vi får se, nu ska jag ta ut muffinsen.
sen krypa ner i sängen och ta en med saft och en film med fredrik.
puss!

fredrik tycker jag är super kvinnan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0