lördag

nu sitter jag framför fredriks dator.
idag vaknade jag kl 7 av att fredrik kom och pussade på mej.
alltid lika mysigt och vakna så! men hallå kl 7?!
han skulle upp och köra stubbrace idag. och han tyckte det va dags och vakna. ;p
så jag har legat i sängen och kolla på en as dålig film som jag fixade för några dagar sen.
den va så dålig så man skrattade åt den. men man kunde inte sluta mitt upp i allt! ;p
fredrik åkte ifrån mej för en halv timme sen, och jag tänkte att jag ska göra nytta idag.
så jag började med att möblera om lite i sovrummet, så det är klart nu!
jag ska städa upp lite här, sen damma och dammsuga! :)
efter städningen ska jag gå ner till åhlens och kolla efter en present till min syster.
hoppas jag hittar det! annars får jag kolla på måndag om jag hittar något.
jag tänkte jag skulle ta en sväng till vingåker sen, men jag vet inte.
tänkte tvätta av bilen och hämta fåtöljen som ska va i sovrummet. ;p
men jag vet inte, annars tar jag det imorgon. vi får se!
nu ska jag börja med min storstädning. jag hoppas fredrik blir glad! :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0