lördag

nu ligger jag här hemma i min säng,
lite små bakis. har skit ont i nacken! :(
vaknade kl 8 av att Zaska slickade mej i ansiktet.
det va väl ganska mysigt, men jag fick inte sova vidare! ;(
så fredrik, jag & Zaska tog en lång promenad.
så nu är både jag & Zaska döda! vi ligger helt utslagna i sängen.
jag ska ligga här en stund till, sen ska jag diska och städa.
ska även duscha och göra mej fräsch! ska jobba 16;30 - 21;00.
ikväll blir det pizza, så jävla gott! jag ska bjuda mej själv på de! ;)
sen ska jag ligga i sängen och äta godis och kolla på film, jag får ju sällskap av Zaska! :)
nu ska jag ta och äta något. måste få i mej något!
puss!

bilder från igår kommer efter jobbet! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0