hemma

Nu sitter jag i Norrköping. Skulle igentligen sova till 9, men jag vaknade av mig själv 8. Så jag gick upp och satte mej här. Jag måste ju uppdatera mig på alla bloggar och vad som har hänt när jag har varit borta. Det verkar inte som om jag har missat något speciellt. Ska ta en buss ner till station strax innan tio, och sedan ett tåg halv 11 till Katrineholm. Det ska bli så skönt att komma hem till sin egen säng och till vardagen! När jag kommer till katrineholm ska jag hämta ut ett hm paket som har legat och väntat på att jag ska komma hem. Sen ska jag och fredrik ta bilen till Vingåker och hämta ut ett till paket, fast gina! Sen åka till Annika och umgås lite med henne och valpen. Den är så söt! Jag är kär. Jag ska ta bilder på henne idag, så ska ni få se! :) Just fan, jag har fått soleksem i ansiktet. Inte kul! Men det roligaste är ju att man har fått brännan efter vart hjälmen har suttit. ;) snyggt snyggt. Ne, nu ska jag göra mig iordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0