lördag i mitt hjärta.

Igår låg jag helt ensam och kollade på tv. Det var riktigt skönt! Det är ju inte ofta man är själv här hemma, fredrik och jag går ibland på varandras nerver. Så det kan vara skönt att ha egen tid med sig själv ibland. Jag somnade redan halv 10, Riktigt skönt! Vaknade kl 2 när fredrik kom hem och gav mig massage. Vem fan ger massage frivilligt när man kommer hem och är döds trött? jooo, Fredrik Schön! det var jätte gulligt gjort, men jag var typ död! Klockan ringde 6, och jag gick till jobbet! duktig jag är. Och vad fint det kommer sitta på mitt konto sen! Vilket väder det är idag. Var ute och gick med dom boende förut, riktigt skönt! Fredrik är ute och övningskör eller något sånt. Hemma är han igalla fall inte. När han kommer hem ska vi igentligen rensa i förrådet, men jag vet inte om jag är så sugen på det när det är så fint väder ute! Vi kanske gör en trevlig utflykt istället. :) det skulle nog uppskattas mer än att vi rensar i förrådet. Det kan vi göra någon annan dag, en regnig dag!

Kvällens mat; Tacos.
Kvällens aktiviteter; Vara med tjejerna!
Kvällens humör; glad som tusan!
Kvällens klädsel; vet inte, får se vad garderoben erbjuder!
Kvällens måste; spöa tjejerna i buzz!


dom brudarna ska jag tillbringa kvällen med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0