lördag

Nu sitter jag i Norrköping, hemma hos min pappa. Tog ett senare tåg hit, för jag ville ligga i sängen länge idag. Vid 8 tar vi en statsbuss ner till tågstation. Och sen bär tåget av till Duved klockan kvart i 9. Skönt och få sova på tåget! Vi är framme i Duved klockan 8 imorgon bitti. Då blir det skidåkning direkt! :) Pratade nyss med syster, saknar henne så! Ska bli så kul och få träffa henne. :) Annika har varit och hämtat valpen idag. När jag ringde henne, hade dom 2 timmar kvar till Norrköping. Så dom kommer nog hinna stanna till här och visa upp den innan jag åker! :) Det ska bli riktigt skönt och få komma bort! :)

Så jag kommer hem måndag den 12 april. Så nu kommer det vara väldig dålig uppdatering. Men när jag kommer hem, då blir det massa bilder. Både från resan och från klassfesten! :)

Ha ett jätte bra lov alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0