<3

Igår när jag kom hem efter promenaden med fia, så upptäckte jag att min vardag här hemma utan fredrik är väldigt tråkig. Dagarna har bara flugit förbi, jag har haft min mamma sovande här. Jobbat varje dag sen han åkte. Och i fredags så hade jag en toppen kväll hos sandra. Och lina och emelie sov kvar här. Men igår när jag hade tid att vara hemma och var ensam. Så upptäckte jag, hur tomt utan honom det är. Jag har inte hunnit känna så tidigare eftersom jag alltid har haft något och göra. Men nu när det inte fanns något och göra så kom det över mig. Jag saknar honom. Visst har jag saknat honom hela tiden, men igår var det en otrolig saknad. En sån saknad som bara vill att han kommer hem. Att jag vill bara ha torsdag, så jag får krama om honom! Jag vill att han kommer hem och lagar mat med mig. Delar vardagsprat och delar kvällsmiddagar med mig. Jag vill ligga och sova på hans bröst. Jag vill att han kommer hem nu och delar vardagen med mig! Torsdag känns så långt, det känns som en hel evigthet. 3 dagar kvar!


18 November 2005 <3


min min min <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0