måndag

Idag är jag ledig, riktigt skönt! Men det är inget roligt väder. Men det är skönt att det inte är så varmt, för då kan jag hålla på i lägenheten utan att svettas ihjäl! Nu har jag ätit lunch, det blev varm macka med köttfärs och ost och sen en sallad till. Jag ska snart klä på mig kläder och sedan åka till coop bygg och willys. Behöver lite smått och gott! Imorgon bitti åker fredrik till palma i 9 dagar. Så ikväll blir det film och god mat! :)


min lunch

Nu ska ta på mig kläder och sedan ta bilen. hej

Kommentarer
Postat av: ELIN SVARAR:

jag tycker det fungerar super! Det är roligt och man svettas gäärnet. Finns massa olika att välja bland också.. T.ex cardio som är fokuserat på mage och sculpt då du använder hantlar. Sedan finns det såklart basics och så :) Har inte hållt på med det så mkt men tycker iaf att det är riktigt roligt!

2010-08-02 @ 14:17:21
URL: http://elix.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0