söndag

Goddag!
Det var ett tag sen jag skrev. Igår jobbade jag 08:30-17, den dagen var hur roligt som helst! När jag kom hem åkte jag & fredrik och hämtade en mobil i Marmorbyn åt honom, så vi slipper dela på min. Sen åkte vi och handlade mat till kvällen. Det stog Tacos på schemat. Det vart knytis med Linus, Evelina, Anton och Emil. Vi åt och sedan spelade vi tv-spel hela kvällen. Hur trevligt som helst! Dom drog till kaj-rocken runt 11, jag & fredrik skulle också följa med. Men Fredrik hade så ont i magen. Så vi stannade hemma och började kolla på en film. Sen somnade vi runt 12. Imorse vaknade jag kl 10. Hur skönt som helst och sova ut! :) Fredrik drog nyss till Baggetorp och skulle jobba och jag ska snart gå tilll mitt jobb. Idag blir det att jobba 14-21. Sen är jag ledig 3 dagar förhoppningsvis! :)

Nu måste jag göra det sista! hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0