Söndag

För lite mer än 1 timme sen kom Fredrik & jag hem från en promenad. Vi skulle gå djulörundan, men det blev lite mer än så. Det vart runt hela jävla Katrineholm. Hur skönt som helst! Och vi har gått och planerat lite vad vi ska göra i höst och med våra liv. Jag ser verkligen fram emot livet tillsammans med Fredrik i höst! :) Imorgon ska Fredrik jobba, men jag är ledig. Skönt! Men jag ska upp 8 och börja rensa förrådet. Det kommer ta hela jävla dagen!

Min lediga vecka förhoppninsvis!


Måndag;
rensa förrådet hela dagen, ut & springa på kvällen med Fredrik.
Tisdag; Åka till Norrköping och hälsa på pappa!
Onsdag; Åka till Lager 157!
Torsdag; Åka till Vingåker och rensa och sedan till mormor, springa med Fredrik!
Fredag; Fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0