En bra onsdag kväll!

Ikväll har jag och Fredrik ätit tacos och kollat på Shrek och myst! Hur skönt som helst och bara ligga i soffan och pussas med honom. Det var över 1 vecka sedan jag var hemma på kvällen och vi bara tog det lugnt ihop. Vi har även diskuterat vad vi ska ha för typ av lägenhet. Vi vill helst flytta till sommaren. Men det beror på om vi hittar någon vi vill ha! Ska vi hyra eller köpa? Det är en fråga, och vi har inte kommit fram till svaret än. Det får tiden avvisa. Jag har ringt på 2 lägenheter, men dom är lediga 1 januari. Och vi kan inte betala 2 lägenheter i 3 månader. Det funkar inte! Vi har roligare saker att lägga pengar på. Men jag älskar att vi har drömmar och har planerat livet ihop, han&jag.


våran kvällsmat, tacos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0