En fredag kväll!

Kom hem för en liten stund sen från mamma. Vi har lagat mat ihop, ätit tårta och dragit dåliga skämt! Hur trevligt och mysigt som helst. Nu ligger jag i soffan och kollar på tv. Fredrik slutade halv 12 natten som var. Och imorse började han 7. Han kommer nog hem runt den tiden inatt igen. Det suger att han inte går och lägger sig före mig. För det första är det tomt när man kommer in dit. Och för det andra så är det så kallt! Jag längtar tills måndag, då får jag gå och lägga mig i en varm säng ihop med honom. Och umgås med min pojk! Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film, skriver mer imorgon! godnatt


Tårta hos mamma. Jag älskar marsipan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0