jag är lycklig!

Vilken bra dag det här har varit! Först jobbat några timmar, fick sluta tidigare. Pappa hörde av sig. Och jag blev bjuden på mat på stan av honom. Hur mysigt som helst! Sedan hem och chefen ringer. Jag fick beröm från personalen på det nya stället och av min chef för mitt arbete och för mitt agerande. Hur bra känns inte det när någon berömer en? Och när alla i personalen tycker jag gör ett bra arbete? Så nästa vecka kommer mini chefen höra av sig till mig, så ska jag på möte med några av föräldrarna. Asså livet är så jävla bra just nu! Jag känner mig så jävla bra! Snart ska jag kila ner till konsum och hämta ut ett paket från hm med lite kläder från rean. Sedan ska mamma hämta mig, och sen ska vi hem till henne och äta mat och tårta och bara ha en fredag kväll ihop. Hur mysigt som helst! Den här dagen kan inte sluta bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0