Måndag

Nu håller jag på och lagar mat. Det blir hemma gjort potatismos med mormors egen gjorda köttbullar! Det finns inget som kan slå dom. Dom är så sjukt goda! Idag har jag varit duktig. Jag gick upp kl 7 för jag trodde vi hade tvätttid då. Men hade skrivit fel på mobilen, så tvätttiden var inte förns kl 11. Så jag åt lite frukost och sedan så städade jag hela lägenheten. Jag diska, dammsög och bytte sängkläder. Allt detta var jag klar med innan halv 10. Jag är duktig! Och efter Fredrik slutade jobbet så åkte vi upp till Willys och handlade. Så nu är lägenheten fin och det finns mat i kylskåpet! Och allt detta belönades jag med en jobb tur imorgon, 7-17! perfekt. Nu ska jag fortsätta med maten och sedan umgås med Fredrik!


Min OnePiece dress, jag älskar den!

Kommentarer
Postat av: Life And Relationships

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0