Mitt schema denna vecka!

Måndag; jobba 07-13 & 19-09
Tisdag; jobba 17-21
Onsdag; ledig.
Torsdag; jobba 08-10 & 15-20:30
Fredag; jobba 07-13
Lördag; jobba 17-21 & 21-07
Söndag; ledig.

Vilket schema!
Från att ska ha jobbat 2 dagar denna vecka. Till det här schemat.
Det är inte illa. Fick frågan om att jobba onsdag, men en från samordningen. Ringde och sa att jag inte fick jobba. Jag måste ha en viss tids vila. Och det kommer bli riktigt skönt och få vara ledig! Jag ska jobba inatt, första gången på det här stället. Det kommer bli riktigt spännande! Men jag ser fram imot onsdag. Nu ska jag ligga och slappa i soffan fram tills jag ska börja jobba! Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0