onsdag

Nu sitter jag och väntar på att jag ska hitta orken och börja fixa här hemma. Har nyss gjort iordning 2 matlådor och 2 till ska det bli snart. Men först ska jag vika tvätt och städa upp här hemma. Jag blev väckt av Fredrik imorse kl 6, " Vad är det för dag idag?" Super glad! "Det är din födelsedag, Grattis!" och så gav jag honom en kram. Sen vart jag väckt 2 gånger till. En gång skulle jag gissa på hur kallt det va ute. Förstår inte han att jag vill ha sovmorgon? Men jag somnade om och sov till halv 10. Det behövdes, var riktigt trött! Från att ha 2 jobbdagar den här veckan till att jobba 5 dagar. Det känns riktigt bra! Så ikväll jobbar jag, så imorgon ska jag & Fredrik fira honom! Nu måste jag sätta fart. Mot tvätthögen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0