Vart tog alla år vägen?

Jag tog en pause från städningen. Och satte mig framför facebook och kollade runt. Och sedan kom jag in på när alla människor har födelsedag. Och det visade sig att min extra lillasyster fyller 17 i januari. Helt sjuk! Första gången vi träffades var hon typ 7-8 år? Det var ju nyss hon fyllde 13 känns det som. Vad händer? Nästa år fyller jag 20. Jag börjar bli gammal! Vart tog alla år vägen? Shit, vi är inga små barn längre! Men jag måste säga att mitt liv har gått bra hittils. Jag tycker jag är ganska bra på att vara vuxen.






Kommentarer
Postat av: Emelie

=D Mohah Jag kan inte tänka det själv det går jue grymt fort xD Btw, Snygga bilder ^^

2010-12-13 @ 21:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0