21:25

Nu har pappa åkt hem till Norrköping. Det va så kul och träffa honom! Vi har ätit, fikat och pratat i flera timmar. Om inte klockan vore så mycket så skulle vi kunna fortsätta att babbla! ;) Fredrik är fortfarande hos sina kusiner, han kommer väl hem när han kommer. :) Idag va jag och kollade hur arbetsterapeuten jobbar. Kom dit 10 och åkte hem halv 12. Efter det låg jag i soffan och slappa och sen tog jag arslet ut vagnen och började diska och städa. Sen kom pappa hit vid 4! :) Imorgon är jag ledig och då ska jag plugga och plugga. Ska först sova ut sen blir det att plugga! Hoppas jag har humör för att plugga, annars kommer det inte bli bra eller bli kul! Haha, jag glömde berätta att igår efter lunch så skulle jag åka hiss från källaren till våning 2 och vid våning 1 så hade en annan tryckt på hissknappen. Och den stannade vid våning 1 men det gick inte att öppna dörren. Yes! Hissen satt fast och jag kunde inte sluta skratta! Det kom personal efter personal och alla bara skratta och skojade med mej. Efter 10 min så kom en gubbe och stängde av hela hissen och satte på den igen. Och jag kom ut! :) Då har man suttit fast i en hiss också! ;) Just nu sitter jag och kollar på efterlyst. När alla gråtar, då gråter jag med. fan, vissa människor är ju helt otroliga! Efter det här blir det sängen, så nu säger jag godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jimmymaja

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2011-02-15 @ 11:18:13
URL: http://jimmymaja.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0