22:00

Idag har jag jobbat i 11 timmar och jag är inte ett dugg trött! Håller på och bråkar med fredrik men han gillar det inte. Jag är på riktigt ret humör! Och han blir bara surare och surare och jag bara forsätter med att putta, peta, slå och skratta åt honom. När han försöker vara allvarlig och säga att han inte tycker det är kul. Så bara skrattar jag åt honom och säger efter honom. Stackas Fredrik! Men han börjar äntligen också bli på sånt humör nu. Nu har surheten gått över. jippi! Nu ska här retas och slåss!

Kommentarer
Postat av: emelie d

hahaha, du va inte övertrött då? ;)

2010-02-08 @ 10:22:10
Postat av: Simone

kan vara så också! ;)

2010-02-08 @ 13:27:44
URL: http://swamen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0