Godmorgon!

Nu sitter jag här och dricker lättdryck, sminkar mej och kollar på mtv. Jaa, vi tjejer kan göra flera saker samtidigt! Igår efter jag hade fixat tvätten stog det mat och film på schemat. Det vart potatisgratäng, fläskfilé och kall bearnaise! hur gott som helst. Sen vart det lite godis efter det. Idag har jag praktik. Jag börjar igentligen kl 9 men jag ska med en patient till sjukhuset vid halv 8. Så jag får sluta tidigare ikväll, det har man ju aldrig gjort förut? ;) Fredrik ska vara hemma idag, så han har lovat mig att han ska dammsuga och sånt där som hör till när man ska städa en lägenhet. Men vi får väl se hur det blir med den saken! Igår när vi gick och la oss så sa han "jag kanske glömmer bort det!" Han vill glömma bort det menar han! Det här är min näst sista dag på praktiken. Känns tråkigt men ändå skönt, för jag vill sova! Nu måste jag fixa mej det sista innan jag ger mig av!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0