tisdag

usch, jag är trött! Idag va jag på D2, hur bra som helst! jag fick sluta halv 3 idag. Jag har aldrig gått till den tiden jag ska gå till. Alla är så snälla mot mej! :) Sen ringde min handledare mej när jag va på D2 och berättade att vi får ledigt imorgon. Det är ju skönt. :) Men jag ska på något imorgon vid 10, men det gör inge. Jag får ju sova 2 timmar längre och jag har 2 dagar ledigt från imorgon! :) Det vart ändrade planer imorgon, fredriks 2 kusiner fyller år. Så vi skulle dit. Men nu får han åka dit själv för pappa kommer hit imorgon. :) Han kunde inte på torsdag längre och för mej så blir nästa vecka för lång tid utan pappa! Jag har ringt min syster, men hon svarar inte! :( hon ringer väl upp, eller kanske ringer imorgon! :) Nu ska jag fortsätta kolla på tv,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0